Atenţie!

Unele cărţi se pot descărca de aici Cărţi dezvoltare personală

luni, 13 ianuarie 2014

Cine este Iisus?


Cine este Iisus?

Cel care vrea să înving
minciuna
cu buzele Lui...

Cel care vrea să înving
întunericul
cu ochii Lui...

Cel care vrea să înving
frica
cu inima Lui...

Cel care vrea să înving
ura
cu dragostea Lui...

Cel ce vrea să înving
foamea
cu pâinea Lui...

Cel care vrea să înving
singurătatea
cu îmbrăţişarea Lui...

Cel ce vrea să înving
frigul
cu haina Lui...

Cel ce vrea să înving
răul
cu sufletul Lui....

Cel ce vrea să înving
moartea
cu viaţa Lui...

Acestea vi le-am grăit, ca întru Mine pace să aveţi... (Ioan 16:33)



________________

Versurile de mai sus sunt o prelucrare dupa poezia cu acelasi titlu scrisa de 
Marius Iordachioaia care suna asa:

Cine este Iisus?

Cel care vrea să învingă
minciuna
şi cu buzele mele...

Cel care vrea să învingă
întunericul
şi cu ochii mei...

Cel care vrea să învingă
frica
şi cu inima mea...

Cel care vrea să învingă
ura
şi cu dragostea mea...

Cel ce vrea să învingă
foamea
şi cu pâinea mea...

Cel care vrea să învingă
singurătatea
şi cu îmbrăţişarea mea...

Cel ce vrea să învingă
frigul
şi cu haina mea...

Cel ce vrea să învingă
răul
şi cu sufletul meu....

Cel ce vrea să învingă
moartea
şi cu viaţa mea...

Îndrăzniţi.Eu am biruit lumea.(IOAN 16, 33)


Poezia lui Marius Iordachioaia  m-a "lucrat", pur si simplu... si inca ma mai lucreaza (acum suntem in 15.01.2014).
De cand am citit-o, am tot incercat sa gasesc cea mai potrivita explicatie pentru faptul ca am simtit nevoia sa-i schimb sensul dar, singura explicatie pe o pot da, sunt tot niste versuri...

           Ajută-mă, Tu!

Ajută, Doamne, neputința mea,
Și-așa cum spui în Cartea Ta,

Ajută-mă să cresc,
să mă-nmulţesc,
să umplu pământul meu,
să mi-l supun...

Abia atunci voi ști a binecuvânta
și peşti, și păsări, și-animale,
și tot ce mișcă...
și-ntreg pământul, Doamne,

cu iubirea Ta.



Multumesc cu recunostinta pentru versurile si gandurile care mi-au oferit prilejul de a-mi cerceta sufletul. Binecuvanteaza, Doamne!
Simeona



Niciun comentariu:

Blogger Tips And Tricks|Latest Tips For Bloggers Free Backlinks