Atenţie!

Unele cărţi se pot descărca de aici Cărţi dezvoltare personală

luni, 13 ianuarie 2014

L-AM RUGAT PE DUMNEZEU







      L-am rugat pe Dumnezeu să-mi dea putere, ca să pot înfăptui ceva;
      El a făcut din mine o fiinţă slabă, ca să-L ascult smerită.

      L-am rugat pe Dumnezeu să-mi dea sănătate, ca să pot face fapte mari;
      El mi-a dat dureri, ca  să înţeleg ce e mila şi să pot face fapte mai bune.

      L-am rugat pe Dumnezeu să-mi dea bogății, ca să dobândesc fericirea;
      El m-a făcut săracă, pentru a dobândi înțelepciunea.

      L-am rugat pe Dumnezeu să-mi dea măreție, ca să fiu cinstită de oameni;
      El mi-a dat umilința, ca să-mi recunosc dependența de Dumnezeu.

      L-am rugat pe Dumnezeu să-mi dea toate lucrurile, ca să mă pot bucura de viaţă;
      El mi-a dat viața, ca să mă pot bucura de toate lucrurile.

      Nu am primit nimic, din tot ce am cerut în rugăciune;
      Dar am primit tot ce era bine pentru mine.

      În ciuda rugăciunii mele rostite, nevoile mele nerostite au fost ascultate.
      Sunt cel mai binecuvântat om dintre toţi oamenii.




    Cauzele oricărui rău
    Mijloacele de vindecare
    1
    trândăvia
    rugăciunea neÎncetată
    2
    neştiinţa
    autocunoaşterea (cunoaşterea adevărului)
    3
    uitarea
    smerita cugetare                               



    Patima
    Virtutea care înlocuieşte patima prin vindecare
    1
    iubirea de sine
    iubirea duhovniceasca
    nepătimirea
    cunoaşterea
    2
    lăcomia la mâncare
    înfrânarea
    cumpătarea
    3
    desfrânarea
    abstinenta
    castitatea
    4
    lăcomia la bani si bunuri
    neagonisirea
    milostenia
    5
    tristeţea
    lacrimile de pocăinţă
    străpungerea inimii
    bucuria
    6
    akedia (lenea)
    liniştea
    împăcarea
    7
    mania
    blândeţea
    răbdarea
    8
    frica
    frica de Dumnezeu
    9
    slava deşartă
    smerenia
    10
    mândria
    smerenia



Niciun comentariu:

Blogger Tips And Tricks|Latest Tips For Bloggers Free Backlinks