Atenţie!

Unele cărţi se pot descărca de aici Cărţi dezvoltare personală

vineri, 11 noiembrie 2011

Rugaciune pentru curatirea inimii de lene


1. Aleluia, slava Tie, Tata ceresc, Te iubesc si Te rog, cearta, leaga si alunga demonul lenei, care drumul vietii mele cu tot felul de curse l-a semanat ca sa nu aduc rodul cel sfant si binecuvantat pentru care m-ai creat.
El ma impiedica sa fac poruncile Tale si poruncile fericirilor pe care Domnul Iisus Hristos ni le-a lasat.
El ma impiedica sa-i, ajut, sa le fac bine si sa-i invat pe altii, ma indeamna sa nu muncesc, sa nu imi amintesc de taina pocaintei,  sa nu ma curatesc de pacate, ca un smochin fara de rod sa fiu.
El ma impiedica sa port crucea neamului meu.
El ma impiedica, impreuna cu demonul akediei sa ma rog, sa postesc  si sa fac fapte bune.
In toate cele sfinte ei au pus zabava, amanarea, negrija, indoiala, ca sa ma impiedice sa le implinesc.

2. Aleluia, slava Tie, Iisuse Hristoase, Te iubesc si Te rog, cearta, leaga si alunga-l pe demonul lenei si al akediei care imi dau somnolenta si falsa oboseala in timpul rugaciunilor si al celorlalte indatoriri.
Ei aduc asupra mea ispite, cuvinte desarte, amintiri, vrajmasi, ma impiedica sa vorbesc clar, corect, sa merg la slujbe, sa priveghez, sa fac cuvantul de folos.
Ei ma fac sa intarzii fapta buna ca sa-si piarda din valoare, sau ma fac sa o las, insuflandu-mi gandul ca este nefolositoare sau neimportanta.
Ei ma indeamna sa stau pe scaun, sa casc, sa ma reazem, la altceva sa ma gandesc, sau altceva sa lucrez, iar credinta, evlavia, iubirea, care sunt sufletul rugaciuii, sa nu le pun in cuvintele mele atunci cand ma rog acasa sau cand la Tine, in biserica Ta ne aduni.

3.  Aleluia, slava Tie, Imparate ceresc, Duhule Sfant, Te iubesc si Te rog, cearta, leaga si alunga demonul lenei si al akediei care se strecoara pe nestiute in viata mea, in casa mea, in credinta mea, in lucrarea, in inima si in gandul meu si pe toate le schimba, le stramba si le strica.
Acesti demoni imi zdrobesc inima, sufletul, imi smintesc mintea si ei sunt cei care fac sa creasca semintele cele rele, sadite de ceilalti demoni.
Neglijenta, nesimtirea cea impietrita, nepasarea, sunt armele prin care ei imi cotropesc, imi schilodesc, imi nimicesc si imi cuceresc mintea, trupul si vointa.
De aceea, daruieste-mi, Doamne, rugul rugaciunii, care arde, alunga si distruge toata lucrarea acestor demoni si curateste-mi inima, sufletul si toata fiinta mea, de otrava lor.
Da-mi, Doamne, sa ma intaresc, sa birui demonul lenei si al akediei.
Ajuta-ma, Doamne, sa zidesc in sufletul meu biserica Ta cea sfanta si izbaveste-ma de osanda cea vesnica.
Amin.


Rugaciune pentru curatirea inimii de lene
Prof. Emil Alexandrescu
(adaptat la persoana intaia singular)


2 comentarii:

Unknown spunea...

Felicitari pt blog e f folositor

Simeona spunea...

Lăcrămioara, strâng muţumirile tale la piept şi, împreună cu ale mele, le aşez la picioarele lui Dumnezeu, cu recunoştinţă pentru felul în care ni se face cunoscut.

Blogger Tips And Tricks|Latest Tips For Bloggers Free Backlinks